SZKOLENIA

dlaczego warto?
POSIADAMY AKREDYTACJĘ KURATORA OŚWIATY.
Istniejemy 6 lat na rynku, a to oznacza ponad 4000 zadowolonych uczestników szkoleń oraz pracę w oparciu o autorskie programy przygotowywane przez naszych trenerów.
Organizacja naszych szkoleń online. Co nas wyróżnia?
1. Spotkania online w mniejszych grupach, w których wszyscy się widzą i słyszą – aplikacja Zoom.
2. Uczestnicy pracują razem w czasie rzeczywistym.
3. Wartość merytoryczna szkoleń to 100% jakości. Sprawdź nasze doświadczenie i kompetencje w zakładce TRENERZY.
4. Autorskie materiały.
5. Zaświadczenie Niepublicznej Placówki Doskonalenia PUZZLE – Dopasowane szkolenia.
SZKOLENIA DLA RAD PEDAGOGICZNYCH
REALIZOWANE TEMATY SZKOLEŃ ON-LINE LUB W PLACÓWCE
KSZTAŁCENIE SPECJALNE I INTEGRACJA
- Planowanie pracy wychowawczej z uczniami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w zakresie wspierania radzenia sobie z zachowaniami trudnymi
- Diagnoza i terapia rozwoju społeczno – emocjonalnego osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
- Jak zwiększać samodzielność osób z autyzmem/lub z niepełnosprawnością intelektualną? – treningi umiejętności społecznych
- Seksualność osób z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem i niepełnosprawnościami sprzężonymi – trudne zachowania, strategie postępowania, szanse i bariery
- Efektywne budowanie interakcji z dzieckiem z autyzmem w podejściu niedyrektywnym (praktyczne strategie pracy nad elastycznością w zachowaniu i relacjach społecznych)
- Stymulacja zmysłów i integracja sensoryczno-motoryczna u osób z autyzmem
- Praktyczne zastosowanie alternatywnej i wspomagającej komunikacji w pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
- Mowa i komunikacja u osób z autyzmem (zaburzenia porozumiewania się u osób z autyzmem; strategie postępowania logopedycznego; komunikacja alternatywna)
- Terapia dziecka z autyzmem (podstawowe modele pracy; terapie wspomagające; planowanie i realizacja celów terapeutycznych; tworzenie programów terapii)
- Trudne zachowania dziecka ze spektrum autyzmu – podstawy teoretyczne, specyfika trudnych zachowań, sposoby niwelowania trudnych zachowań, współpraca z rodzicami
- Integracja sensoryczna w pracy nauczyciela przedszkola
- ABC autyzmu – szkolenie podstawowe
- Trudne zachowania dziecka z autyzmem w przedszkolu
- Podstawy pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych w placówce przedszkolnej
- Kształtowanie umiejętności społeczno – komunikacyjnych dzieci ze spektrum autyzmu
- Zaburzenia sensoryczne u dziecka w wieku przedszkolnym – przyczyny, objawy, sposoby postępowania
RADY PEDAGOGICZNE – PRZEDSZKOLA
- Podstawy pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych w placówce przedszkolnej
- Rozwijanie myślenia matematycznego w przedszkolu
- Kształtowanie wyobraźni dziecięcej
- Rozwijanie i wzmacnianie kreatywności dziecięcej
- Jak rozmawiać z dzieckiem o wartościach (wychowanie do wartości i przez wartości)
- Język żyrafy – czyli efektywna komunikacja w nurcie NVC (Porozumienie bez Przemocy) nauczyciela z rodzicem dziecka w wieku przedszkolnym
- Zabawy z elementami Integracji Sensorycznej w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym
- Zabawy rozwijające umiejętności społeczne u dzieci w wieku przedszkolnym
- Rozwój wytrwałości u dziecka w wieku przedszkolnym
- Rozpoznawanie osiągnięć rozwojowych dziecka, jego zasobów i środowiska rodzinnego
- Rozwijanie i wzmacnianie dziecięcej uwagi
- Bajki wspierające rozwój komunikacji z dzieckiem, opartej na NVC
- Sposoby wspierania rozwoju mowy dzieci dwujęzycznych i wielojęzycznych
- Integracja sensoryczna w pracy nauczyciela przedszkola
- Zaburzenia sensoryczne u dziecka w wieku przedszkolnym – przyczyny, objawy, sposoby postępowania
- Kodowanie na przedszkolnym dywanie
- Praca z dziećmi z problemami psychologicznymi
- Jak rozmawiać z dziećmi o trudnych tematach (choroba, strata, rozwód, rozstanie itp.) wspierając się bajkami?
- Jak radzić sobie z emocjami u dzieci?
- Jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami dziecka w przedszkolu
- Inteligencje wielorakie H. Gardnera w praktyce przedszkolnej
- Jak dobrze rozpocząć i utrzymać współpracę z rodzicami
- Sytuacje trudne w kontaktach z rodzicami
- Zasady komunikacji i budowania relacji
- Zarządzanie stresem i kontrolowanie emocji
- Trening umiejętności emocjonalnych
- Jak tworzyć i utrzymać dobry klimat w zespole
- Skuteczne metody wyznaczania granic
RADY PEDAGOGICZNE – SZKOŁY
- Wspieranie motywacji u uczniów – praktyczne rozwiązania
- Jak kształtować kompetencje kluczowe uczniów?
- Konstruowanie szkolnych programów profilaktycznych i wychowawczych
- Coaching, tutoring i mentoring w szkole
- Praca z uczniem z zespołem Aspergera
- Praca z uczniem o specyficznych trudnościach w uczeniu się
- Praca z uczniem z zaburzeniami koncentracji
- Profil inteligencji wielorakich H. Gardnera w praktyce szkolnej
- Jak rozwijać inteligencję logiczno-matematyczną w szkole?
- Jak rozwijać inteligencję emocjonalną w szkole?
- Wspieranie uwagi i koncentracji u uczniów – praktyczne rozwiązania
- Wspieranie pamięci u uczniów – praktyczne rozwiązania
- Jak rozmawiać z uczniami o wartościach (wychowanie do wartości i przez wartości)
- Kreatywność w procesie uczenia i nauczania
- Myślenie dywergencyjne, pytajne i kombinatoryczne w szkole
- Wsparcie psychopedagogiczne ucznia zdolnego w szkole
- Jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami u ucznia w szkole
- Jak dobrze rozpocząć i utrzymać współpracę z rodzicami
- Sytuacje trudne w kontaktach z rodzicami
- Zasady komunikacji i budowania relacji
- Stres – jak sobie z nim poradzić
- Motywacja – jak pomaga w pracy
- TOC dla edukacji
- Projekt edukacyjny jako metoda aktywizująca i wspierająca rozwój uczniów w szkole
- Lekcja 4U
- Neurodydaktyka w szkole
- Kooperatywne uczenie się – metody i techniki
- Metoda problemowa – sposób na rozwój ucznia
- Ocena opisowa i kształtująca
- STEAM – nowoczesny model nauczania
- Skuteczna komunikacja z nastoletnim uczniem
- Bezpieczeństwo w internecie
- Profilaktyka w działalności szkolnej
- Mediacja w pracy nauczyciela
- Praca wychowawcza z klasą
- Trening umiejętności komunikacyjnych
- Warsztat umiejętności asertywnych
Szkolenia w formie zamkniętej wyceniamy indywidualnie w zależności od ilości uczestników i przewidywanym czasie trwania. Realizacja zamówienia odbędzie się w dogodnym dla Państwa terminie. W celu uzyskania wyceny zapraszamy do kontaktu
REGULAMIN WEBINARIUM / SZKOLENIA ONLINE
1. Obecność na webinarium i szkoleniu jest obowiązkowa. Na podstawie obecności wystawiane są zaświadczenia. Nie ma możliwości wykupu webinarium/szkolenia i obejrzenie go w innym terminie.
2. Aby zapisać się na webinarium/szkolenie należy zgłosić chęć uczestnictwa przez formularz zapisu dostępny na naszej stronie.
3. Po otrzymaniu formularza zostanie wysłane do Państwa potwierdzenie zapisu w ciągu 48 h. W przypadku braku odpowiedzi prosimy o sprawdzenie folderu Spam.
4. Potwierdzenie przelewu należy wysłać na maila biuro@dopasowaneszkolenia.pl
Bez potwierdzenia otrzymania wpłaty nie ma możliwości udziału w webinarium.
5. Wycofanie uczestnika ze szkolenia będzie uwzględnione po wcześniejszym, pisemnym zgłoszeniu na adres e-mail: biuro@dopasowaneszkolenia.pl w terminie nie krótszym niż 7 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia/webinarium.
6. Organizator ma prawo do odwołania szkolenia bądź zmiany jego terminu w przypadku zbyt małej liczby uczestników.
Cena zaświadczenia w formie papierowej (20zł/1 wysyłka – obejmuje koszt wysyłki pocztą + zabezpieczone opakowanie).
*W cenie webinarium /szkolenia zaświadczenie w formie elektronicznej, wysyłamy w ciągu 2-3 dni roboczych na podanego przy zapisie maila (wyjątek stanowi darmowe webinarium, po którym nie wystawiamy zaświadczeń).
Wymagania sprzętowe:
- Komputer / laptop z dostępem do internetu
- Kamerka (może być wbudowana w laptopie), słuchawki lub wbudowany głośnik
SZCZEGÓŁOWE DANE DO FAKTURY DLA INSTYTUCJI – (pełna nazwa, adres, NIP placówki)
SZCZEGÓŁOWE DANE DO FAKTURY/RACHUNKU – zgłoszenia indywidualne (imię, nazwisko, adres zamieszkania)
- Po zaksięgowaniu wpłaty nie ma możliwości zmiany danych do faktury.
Dane do przelewu:
PUZZLE – Dopasowane Szkolenia
ul. gen. Bolesława Roi 4A/34
30 – 606 Kraków
Nr konta: PKO BANK POLSKI SA nr konta 90 1020 2980 0000 2802 0077 9769;
Tytułem: proszę wpisać datę, imię nazwisko oraz datę szkolenia/webinarium
