SZKOLENIA

dlaczego warto?

POSIADAMY AKREDYTACJĘ KURATORA OŚWIATY.
Istniejemy 6 lat na rynku, a to oznacza ponad 4000 zadowolonych uczestników szkoleń oraz pracę w oparciu o autorskie programy przygotowywane przez naszych trenerów.

Organizacja naszych szkoleń online. Co nas wyróżnia?

1. Spotkania online w mniejszych grupach, w których wszyscy się widzą i słyszą – aplikacja Zoom.
2. Uczestnicy pracują razem w czasie rzeczywistym.
3. Wartość merytoryczna szkoleń to 100% jakości. Sprawdź nasze doświadczenie i kompetencje w zakładce TRENERZY.
4. Autorskie materiały.
5. Zaświadczenie Niepublicznej Placówki Doskonalenia PUZZLE – Dopasowane szkolenia.

SZKOLENIA DLA RAD PEDAGOGICZNYCH

 

REALIZOWANE TEMATY SZKOLEŃ ON-LINE LUB W PLACÓWCE 

 KSZTAŁCENIE SPECJALNE I INTEGRACJA

  1. Planowanie pracy wychowawczej z uczniami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w zakresie wspierania radzenia sobie z zachowaniami trudnymi
  2. Diagnoza i terapia rozwoju społeczno – emocjonalnego osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
  3. Jak zwiększać samodzielność osób z autyzmem/lub z niepełnosprawnością intelektualną? – treningi umiejętności społecznych
  4. Seksualność osób z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem i niepełnosprawnościami sprzężonymi – trudne zachowania, strategie postępowania, szanse i bariery
  5. Efektywne budowanie interakcji z dzieckiem z autyzmem w podejściu niedyrektywnym (praktyczne strategie pracy nad elastycznością w zachowaniu i relacjach społecznych)
  6. Stymulacja zmysłów i integracja sensoryczno-motoryczna u osób z autyzmem
  7. Praktyczne zastosowanie alternatywnej i wspomagającej komunikacji w pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
  8. Mowa i komunikacja u osób z autyzmem (zaburzenia porozumiewania się u osób z autyzmem; strategie postępowania logopedycznego; komunikacja alternatywna)
  9. Terapia dziecka z autyzmem (podstawowe modele pracy; terapie wspomagające; planowanie i realizacja celów terapeutycznych; tworzenie programów terapii)
  10. Trudne zachowania dziecka ze spektrum autyzmu – podstawy teoretyczne, specyfika trudnych zachowań, sposoby niwelowania trudnych zachowań, współpraca z rodzicami
  11. Integracja sensoryczna w pracy nauczyciela przedszkola
  12. ABC autyzmu – szkolenie podstawowe
  13. Trudne zachowania dziecka z autyzmem w przedszkolu
  14. Podstawy pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych w placówce przedszkolnej
  15. Kształtowanie umiejętności społeczno – komunikacyjnych dzieci ze spektrum autyzmu
  16. Zaburzenia sensoryczne u dziecka w wieku przedszkolnym – przyczyny, objawy, sposoby postępowania

RADY PEDAGOGICZNE – PRZEDSZKOLA

  1. Podstawy pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych w placówce przedszkolnej
  2. Rozwijanie myślenia matematycznego w przedszkolu
  3. Kształtowanie wyobraźni dziecięcej
  4. Rozwijanie i wzmacnianie kreatywności dziecięcej
  5. Jak rozmawiać z dzieckiem o wartościach (wychowanie do wartości i przez wartości)
  6. Język żyrafy – czyli efektywna komunikacja w nurcie NVC (Porozumienie bez Przemocy) nauczyciela z rodzicem dziecka w wieku przedszkolnym
  7. Zabawy z elementami Integracji Sensorycznej w pracy z dziećmi w wieku przedszkolnym
  8. Zabawy rozwijające umiejętności społeczne u dzieci w wieku przedszkolnym
  9. Rozwój wytrwałości u dziecka w wieku przedszkolnym
  10. Rozpoznawanie osiągnięć rozwojowych dziecka, jego zasobów i środowiska rodzinnego
  11. Rozwijanie i wzmacnianie dziecięcej uwagi
  12. Bajki wspierające rozwój komunikacji z dzieckiem, opartej na NVC
  13. Sposoby wspierania rozwoju mowy dzieci dwujęzycznych i wielojęzycznych
  14. Integracja sensoryczna w pracy nauczyciela przedszkola
  15. Zaburzenia sensoryczne u dziecka w wieku przedszkolnym – przyczyny, objawy, sposoby postępowania
  16. Kodowanie na przedszkolnym dywanie
  17. Praca z dziećmi z problemami psychologicznymi
  18. Jak rozmawiać z dziećmi o trudnych tematach (choroba, strata,  rozwód, rozstanie itp.)  wspierając się bajkami?
  19. Jak radzić sobie z emocjami u dzieci?
  20. Jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami dziecka w przedszkolu
  21. Inteligencje wielorakie H. Gardnera w praktyce przedszkolnej
  22. Jak dobrze rozpocząć i utrzymać współpracę z rodzicami
  23. Sytuacje trudne w kontaktach z rodzicami
  24. Zasady komunikacji i budowania relacji
  25. Zarządzanie stresem i kontrolowanie emocji
  26. Trening umiejętności emocjonalnych
  27. Jak tworzyć i utrzymać dobry klimat w zespole
  28. Skuteczne metody wyznaczania granic

RADY PEDAGOGICZNE – SZKOŁY

  1. Wspieranie motywacji u uczniów – praktyczne rozwiązania
  2. Jak kształtować kompetencje kluczowe uczniów?
  3. Konstruowanie szkolnych programów profilaktycznych i wychowawczych
  4. Coaching, tutoring i mentoring w szkole
  5. Praca z uczniem z zespołem Aspergera
  6. Praca z uczniem o specyficznych trudnościach w uczeniu się
  7. Praca z uczniem z zaburzeniami koncentracji
  8. Profil inteligencji wielorakich H. Gardnera w praktyce szkolnej
  9. Jak rozwijać inteligencję logiczno-matematyczną w szkole?
  10. Jak rozwijać inteligencję emocjonalną w szkole?
  11. Wspieranie uwagi i koncentracji u uczniów – praktyczne rozwiązania
  12. Wspieranie pamięci u uczniów – praktyczne rozwiązania
  13. Jak rozmawiać z uczniami o wartościach (wychowanie do wartości i przez wartości)
  14. Kreatywność w procesie uczenia i nauczania
  15. Myślenie dywergencyjne, pytajne i kombinatoryczne w szkole
  16. Wsparcie psychopedagogiczne ucznia zdolnego w szkole
  17. Jak radzić sobie z trudnymi zachowaniami u ucznia w szkole
  18. Jak dobrze rozpocząć i utrzymać współpracę z rodzicami
  19. Sytuacje trudne w kontaktach z rodzicami
  20. Zasady komunikacji i budowania relacji
  21. Stres – jak sobie z nim poradzić
  22. Motywacja – jak pomaga w pracy
  23. TOC dla edukacji
  24. Projekt edukacyjny jako metoda aktywizująca i wspierająca rozwój uczniów w szkole
  25. Lekcja 4U
  26. Neurodydaktyka w szkole
  27. Kooperatywne uczenie się – metody i techniki
  28. Metoda problemowa – sposób na rozwój ucznia
  29. Ocena opisowa i kształtująca
  30. STEAM – nowoczesny model nauczania
  31. Skuteczna komunikacja z nastoletnim uczniem
  32. Bezpieczeństwo w internecie
  33. Profilaktyka w działalności szkolnej
  34. Mediacja w pracy nauczyciela
  35. Praca wychowawcza z klasą
  36. Trening umiejętności komunikacyjnych
  37. Warsztat umiejętności asertywnych

Szkolenia w formie zamkniętej wyceniamy indywidualnie w zależności od ilości uczestników i przewidywanym czasie trwania. Realizacja zamówienia  odbędzie się w dogodnym dla Państwa terminie. W celu uzyskania wyceny zapraszamy do kontaktu

REGULAMIN WEBINARIUM / SZKOLENIA ONLINE

1. Obecność na webinarium i szkoleniu jest obowiązkowa. Na podstawie obecności wystawiane są zaświadczenia. Nie ma możliwości wykupu webinarium/szkolenia i obejrzenie go w innym terminie.

2. Aby zapisać się na webinarium/szkolenie należy zgłosić chęć uczestnictwa przez formularz zapisu dostępny na naszej stronie.

3. Po otrzymaniu formularza zostanie wysłane do Państwa potwierdzenie zapisu w ciągu 48 h. W przypadku braku odpowiedzi prosimy o sprawdzenie folderu Spam.

4. Potwierdzenie przelewu należy wysłać na maila biuro@dopasowaneszkolenia.pl 
Bez potwierdzenia otrzymania wpłaty nie ma możliwości udziału w webinarium.

5. Wycofanie uczestnika ze szkolenia będzie uwzględnione po wcześniejszym, pisemnym zgłoszeniu na adres e-mail: biuro@dopasowaneszkolenia.pl w terminie nie krótszym niż 7 dni przed datą rozpoczęcia szkolenia/webinarium.

6. Organizator ma prawo do odwołania szkolenia bądź zmiany jego terminu w przypadku zbyt małej liczby uczestników. 

Cena zaświadczenia w formie papierowej (20zł/1 wysyłka – obejmuje koszt wysyłki pocztą + zabezpieczone opakowanie).

*W cenie webinarium /szkolenia zaświadczenie w formie elektronicznej, wysyłamy w ciągu 2-3 dni roboczych na podanego przy zapisie  maila (wyjątek stanowi darmowe webinarium, po którym nie wystawiamy zaświadczeń).

Wymagania sprzętowe:

  • Komputer / laptop z dostępem do internetu
  • Kamerka (może być wbudowana w laptopie), słuchawki lub wbudowany głośnik

SZCZEGÓŁOWE DANE DO FAKTURY DLA INSTYTUCJI – (pełna nazwa, adres, NIP placówki)

SZCZEGÓŁOWE DANE DO FAKTURY/RACHUNKU – zgłoszenia indywidualne (imię, nazwisko, adres zamieszkania)

  • Po zaksięgowaniu wpłaty nie ma możliwości zmiany danych do faktury.


Dane do przelewu:

PUZZLE – Dopasowane Szkolenia
ul. gen. Bolesława Roi 4A/34
30 – 606 Kraków

Nr konta: PKO BANK POLSKI SA nr konta 90 1020 2980 0000 2802 0077 9769;

Tytułem: proszę wpisać datę, imię nazwisko oraz datę szkolenia/webinarium