I. NIEPEŁNOSPRAWNOŚĆ SPRZĘŻONA

  1. NOWOŚĆ – Praktyczne zastosowanie alternatywnej i wspomagającej komunikacji w pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych
    Opis szkolenia: Praktyczne zastosowanie alternatywnej i wspomagającej komunikacji w pracy z dzieckiem o specjalnych potrzebach edukacyjnych


  2. NOWOŚĆ – Efektywna współpraca z rodzicami dziecka niepełnosprawnego
    Opis szkolenia: Efektywna współpraca z rodzicami dziecka niepełnosprawnego

  3. NOWOŚĆ  Integracja sensoryczna a rozwój dziecka z niepełnosprawnością i/lub autyzmem – istota, zaburzenia, terapia
    Opis szkolenia: Integracja-sensoryczna-a-rozwój-dziecka-z-niepełnosprawnością i/lub autyzmem -istota-zaburzenia-terapia


  4.  NOWOŚĆ  Zasady skutecznej komunikacji z rodzicami 
    Opis szkolenia: Zasady skutecznej komunikacji z rodzicami


  5. NOWOŚĆ – Wpływ zaburzeń przetwarzania sensorycznego na naukę czytania i pisania
    Opis szkolenia: Wpływ zaburzeń przetwarzania sensorycznego na naukę czytania i pisania


  6. Seksualność osób niepełnosprawnych intelektualnie
    Opis szkolenia: Seksualność-osób-niepełnosprawnych-intelektualnie


  7. Agresja i autoagresja u osób niepełnosprawnych intelektualnie – praktyczne sposoby przeciwdziałania
    Opis szkolenia: Agresja-i-autoagresja-u-osób-niepełnosprawnych-intelektualnie-praktyczne-sposoby-przeciwdzialania


  8. Seksualność osób z niepełnosprawnością intelektualną, autyzmem i niepełnosprawnościami sprzężonymi – trudne zachowania, strategie postępowania, szanse i bariery
    Opis szkolenia – Seksualność-osób-z-niepelnosprawnością-intelektualną-autyzmem-i-niepełnosprawnościami-sprzeżonymi-trudne-zachowania-strategie-postępowania-szanse-i-bariery


  9. Agresja i autoagresja u osób niepełnosprawnych intelektualnie – diagnoza przyczyn, sposoby reagowania
    Opis szkolenia: Agresja-i-autoagresja-u-osób-niepełnosprawnych-intelektualnie


  10. Trening umiejętności manualnych w edukacji przedszkolnej, wczesnoszkolnej i specjalnej
    Opis szkolenia: Trening-umiejetnosci-manualnych-w-edukacji-przedszkolnej-wczesnoszkolnej-i-specjalnej


II. AUTYZM

  1. NOWOŚĆ – Rozwijanie kompetencji społecznych dziecka ze spektrum autyzmu
    Opis szkolenia: Rozwijanie kompetencji społecznych dziecka ze spektrum autyzmu


  2. NOWOŚĆ  Zaburzenia integracji sensorycznej dziecka ze spektrum autyzmu
    Opis szkolenia: Zaburzenia integracji sensorycznej dziecka ze spektrum autyzmu


  3. Terapia dziecka z autyzmem (podstawowe modele pracy; terapie wspomagające; planowanie i realizacja celów terapeutycznych; tworzenie programów terapii)
    Opis szkolenia: Terapia-dziecka-z-autyzmem-podstawowe-modele-pracy-terapie-wspomagające-planowanie-i-realizacja-celów-terapeutycznych-tworzenie-programów-terapii


  4. Trudne zachowania dziecka ze spektrum autyzmu – podstawy teoretyczne, specyfika trudnych zachowań, sposoby niwelowania trudnych zachowań, współpraca z rodzicami
    Opis szkolenia: Trudne-zachowania-dziecka-ze-spektrum-autyzmu


  5. Mowa i komunikacja u osób z autyzmem (zaburzenia porozumiewania się u osób z autyzmem; strategie postępowania logopedycznego; komunikacja alternatywna – PECS, Makaton, PCS)
    Opis szkolenia: Mowa-i-komunikacja-u-osób-z-autyzmem


  6. Stymulacja zmysłów i integracja sensoryczno – motoryczna u osób z autyzmem
    Opis szkolenia: Stymulacja-zmysłów-i-integracja-sensoryczno-motoryczna-u-osób-z-autyzmem


  7. Trudne zachowania u osób ze spektrum autyzmu – strategie postępowania
    Opis szkolenia: Trudne-zachowania-u-osob-ze-spektrum-autyzmu-strategie-postepowania


  8. Planowanie pracy wychowawczej z uczniami z zaburzeniami ze spektrum autyzmu w zakresie wspierania radzenia sobie z zachowaniami trudnymi
    Opis szkolenia: Planowanie-pracy-wychowawczej-z-uczniami-z-zaburzeniami-ze-spektrum-autyzmu


  9. Diagnoza i terapia rozwoju społeczno – emocjonalnego osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu
    Opis szkolenia: Diagnoza-i-terapia-rozwoju-społeczno-emocjonalnego-osób-z-zaburzeniami-ze-spektrum-autyzmu


  10. Profil Psychoedukacyjny PEP-R w diagnozie funkcjonalnej dziecka z niepełnosprawnością
    Opis szkolenia: Profil-psychoedukacyjny-pep-r-w-diagnozie-funkcjonalnej-dziecka


  11. Trudności i zaburzenia sensoryczne dziecka z autyzmem – zalecenia terapeutyczne
    Opis szkolenia: Trudności-i-zaburzenia-sensoryczne-dziecka-z-autyzmem


III. PORADNIA PSYCHOLOGICZNO-PEDAGOGICZNA

  1. NOWOŚĆ – Diagnoza dziecka ze spektrum autyzmu w poradni psychologiczno – pedagogicznej
    Opis szkolenia: Diagnoza dziecka ze spektrum autyzmu w poradni psychologiczno-pedagogicznej


IV. ARTETERAPIA

  1. Terapia tańcem
    Opis szkolenia: Terapia-tańcem


  2. Mandaloterapia
    Opis szkolenia: Mandaloterapia


 

Szkolenia w formie zamkniętej wyceniamy indywidualnie w zależności od liczby uczestników i przewidywanym czasie trwania. W celu wyceny szkolenia prosimy o kontakt mailowy na biuro@dopasowaneszkolenia.pl lub kontakt telefoniczny pod nr 536 193 457.

Specjalizujemy się również w opracowywaniu szkoleń i warsztatów dostosowanych do projektów edukacyjnych i wychowawczych w jakich Państwo bierzecie udział.

Przejdź do paska narzędzi